Thursday, November 24, 2011

Jadi Ustazah kejap~

25/11/2011: bersamaan 29 Zulhijjah

:

:


is my turn plak akan jadi "ustazah x bertauliah" konon2 bagi tazkirah jumaat kt ofismate??

>

>




Cuak le...coz da lame gile x bagi sharahan umum kt public cm neh,,,,,,* igat lagi memori daun pisang mase UiTM dulo2.....subjek Public Speaking u aoulllss


Before nk bagi tazkirah ni msti la de well preparation dlu ye dok?



kne la study n mentelaah isi kandungan ape yg ade dlm text itu....hehehehe

:


:


Sooo.....

.

.

.


Dengan selambanya pagi ni baru aku nk fahamkan isinye....hahaha siap highlight gituh!! * konon2 buat ala2 ustazah yg brpengalaman haha


Alhamdulillah.....i do my best...

1. Kelantangan Suara : Lancar....tp de sangkut2 ckit kt part yg x leh nk sebut dgn betul cth: redha....pe kes ek aku jd cmni????



2. Kepantasan brcakap : Medium je...x slow n x fast sgt....so org len blh faham pe yg aku sampaikan...


3. Performance : sedikit vouge + bling2.....(kalah mak datin, dlm erti kata lain: kalah plak kt big bos i tuh.....*datin jg)





Ape yg aku smpaikan banyak pd falsafah....hehe thats is my feberet....baru de kelainan dlm setiap tazkirah.....=)



ni la picture aku arini.....sila la menjamu selera ye..




* bila tgk betul2 cam makcik pun ade bile i pkai tudung kn????

What ever la....tp yg penting sume ofismate ckp i gojes,,,,glam ok!

No comments:

Post a Comment